
Marți, pe 11 aprilie, aflu că la Cora au un produs pe care îl urmăresc de mult timp la un super preț. Buun. La ora 19 când plec de la serviciu, mă urc în mașină și mă duc la Cora Brătianu. Surpriză. Stoc epuizat! Nu-i nimic. Mă duc la Cora City Park. Surpriză. Stoc epuizat!
Îmi zic că asta e, se mai întâmplă. Ajung acasă și intru de curiozitate pe site-ul lor, cora.ro. Acolo oferta produsului încă era afișată. Intru pe produs, dau să-l rezerv în magazin, însă mai aveau pe stoc doar în magazinele Cora din București, la Constanța nimic. Îmi fac cont pe site-ul lor, adaug produsul în coș (30 de bucăți), și aleg să îmi vină comandă acasă sâmbătă, pe 15 aprilie, între orele 14 și 16. O comandă de vreo 1400 de lei. Primesc și confirmare pe mail că mi s-a înregistrat comanda. Buun.
A doua zi de dimineață am realizat că 15 aprilie este sâmbătă și era posibil să nu fiu acasă, așa că am sunat la Cora on-line să încerc să mut programarea pentru data de 14, dar mi s-a răspuns că nu este posibil. Asta este, măcar mi s-a confirmat că este în regulă comanda mea. Asta pe data de 12 aprilie.
Pe data de 15 aprilie, cu doar câteva ore înainte de intervalul orar la care trebuia să îmi vină comandă acasă, sunt sunat de către cei de la Cora online (cred). Conversația a fost ceva de genul (nu-mi mai aduc aminte exact):
-Cu părere de rău vă anunțăm că nu putem onora comanda dumneavoastră. Din păcate, avem stoc epuizat pe produsul respectiv și v-am sunat să ne confirmați dacă doriți să anulați comanda.
-Poftim? Mă anunțați că aveți stoc epuizat abia acum, după patru zile de la comandă? Ei bine, nu doresc să anulez comandă. Ce facem acum?
-Păi trebuie să o anulați, că nu mai avem stoc să onorăm comanda..
-Nu-i adevărat, și eu lucrez în domeniul vânzărilor. Aveți stoc epuizat doar pentru moment, însă în perioada următoare veți mai primi produsul respectiv de la furnizor. Vestea bună este că mai pot aștepta încă două-trei săptămâni până îmi livrați produsul, nu este nicio grabă.
-Atunci anulăm comanda asta iar când vom avea produsul pe stoc faceți o nouă comandă.
-Când voi face comanda, voi mai beneficia de aceeași ofertă?
-Păi..NU!
-Atunci nu anulez nicio comandă. Nu este vina mea că între timp ați vândut produsul respectiv și acum nu puteți onora comanda mea. Cel puțin, trebuia să mă anunțați imediat, a doua zi, nu după patru zile. Dacă nu doriți să înțelegeți, doresc să fiu contactat săptămâna următoare de către un superior, asta ca să nu ținem legătura prin alte canale (Protecția Consumatorului).
-Ok, nu anulăm comanda iar săptămâna următoare veți fi contactat din nou!
Asta a fost prima conversație. A doua săptămână, pe 19 aprilie, am fost sunat de la Cora Brătianu și m-au anunțat că momentan nu au produsul pe stoc, însă să stau liniștit că imediat cum îl vor avea, mă vor contacta să-mi facă livrarea și să beneficiez în continuare de aceeași ofertă iar luni, pe 24 aprilie, am avut comanda acasă.
Mereu o zic: când se vrea, se poate. Nu știu acum dacă să-i critic pe cei de la Cora care au încercat să mă forțeze să anulez o comandă sau să-i felicit pentru că într-un final au fost serioși și au onorat-o. Vă las pe voi să trageți concluzii.